Kampania AdWords

Mówiąc najprościej, kampania AdWords to zestaw reklam, słów kluczowych i stawek, które mają wspólne ukierunkowanie na lokalizację, budżet i inne ustawienia. Wiele strategii e-marketingowych zawdzięcza swoją efektywność właśnie tej kampanii. Jednak na czym dokładnie o na polega i jak się za nią zabrać?

Kampania AdWords jest jedną ze strategii marketingu internetowego, która prowadza się bezpośrednio w wyszukiwarkach. Oznacza to, że w zależności od ustalonych przez nas słów kluczowych, internauta, który użyje ich podczas wyszukiwania na szczycie listy zobaczy reklamę zawierającą link do naszej strony. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklama trafia do osób zainteresowanych danym produktem lub usługą, dokładnie w momencie, w którym jej szukają.

Szczegółowe ustawienia kampanii pozwalają dopasować strategię do naszych potrzeb, a wybrane przez nas ustawienia będą miały zastosowanie do wszystkich reklam w danej kampanii. W ustawieniach możemy ustalić nazwę oraz typ kampanii, sieć reklamową, typ urządzeń, lokalizację i języki reklam. Bardzo ważną kwestią w optymalizacji kampanii AdWords jest budżet i stawki. W tej zakładce ustalamy, ile zapłacimy za interakcje użytkowników z reklamami. Limit stawki to najwyższa kwota, jaką chcemy zapłacić za kliknięcie reklam, natomiast budżet to średnia kwota, jaką możemy wydać codziennie na reklamy w kampanii. Wysokość budżetu zależy jedynie od nas i możemy zmienić ją w dowolnej chwili. w każdej chwili zmienić. Ponadto, do każdej reklamy możemy zastosować rozszerzenie. Taka funkcja polega na tym, że do reklamy możemy dodać informacje na temat lokalizacji firmy, a także przydatne linki do stron na naszej witrynie lub kontaktowy numer telefonu.

Mimo tego, że kampanie AdWords możemy obsługiwać samodzielnie, opiekę nad nimi warto pozostawić w rękach doświadczonych fachowców. G2 team to agencja interaktywna, która opracowuje niezwykle efektywne strategie marketingowe, zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, tworzeniem profilu firm na płaszczyźnie social media, a także prowadzi kampanie AdWords. Zlecając zadania mające na celu zbudowanie świadomości naszej firmy specjalistom, mamy gwarancję tego, że promocja naszego przedsiębiorstwa zostanie przeprowadzona w sposób profesjonalny i przede wszystkim skuteczny.

strony www Poznań